ayshen1003 umggzm53 tansiyon yüksek değil de nabız yüksekse demir eksikliğimdenmiş benim öyle çıktı doktor da bu sebepten dedi
Annesininmucizesi- Ben yaşıyorum canım taşikardim var ve daha 13. Haftamdayım nefesim çok çabuk kesiliyor 🤷🏻♀️