Bence doktora görün korkutmak istemiyorum ama benim görümcem 2 buçuk aylıkken doktora gidiyor doktorda fitil veriyor ona oda kullanıyor ve sabah kalktığında kanaması olmuş bebekleri düşmüştü ikizdi, tabi takdiri ilahi onların yiyecek ekmeği yokmuş inş sıkıntı yoktur normal bir durumda olabilir ben yaşadığımızı paylaşmak istedim canım