Dilsad Kızlar 37+4 haftalıkken sezeryana alınacam ilk doğumum Olucak biraz tedirginliklerim akciğer gelişimini tamamlamış dedi doktor kilosuna da üç kilo dedi bu hafta benim gibi sezeryana girenler neler yaşadınız???
Bottesini Dilsad 34+5 te Doğum yapmıştım 2800 idi oğlan.çok iyi bence zamanı geldiyse yapacak bir şey yok.sağlıklı gelsin de🌸🙏
2kezanne Dilsad doktorunuz niye acele ediyo ki dursun 1 hafta daha kilo alsin bebek ben tam 38 oldum 3360 kg dogmustu
Gull92 37 hafta biraz erken değil mi genelde 39 a yakın alıyorlar sağ sağlim sağlıkla al kucağına inşallah