Neva76 memnun kalınacak bişey olmadı pek 😁toplamda 15 dk baktı ortalama 3 cümle kurdu 😁 ama kadın doğum uzmanım Altan Cebeciye göndermişti ama ben ali beniana gideceğimi söyleyince aaa ali hocamı nasıl buldunuz falan dedi çok tavsiye etti işinin ehlidir ama reklam odaklı değildir Bi sorun yoksa az konuşur eğer sıkıntı varsa çok konuşur dedi... o yüzden bizim için sıkıntı olmadı yani 😁 ama renkli bakmıyo cd vs vermiyo bu benim ikinci gebeliğim ilkini güney hastanesinde yaptırmıştım o çok ayrıntılı anlatmış foto falan vermişti