sdnrkya çıkabilir belki erken dollenme olmuşsa en azından drn progestan verir düşük olmasın diye benim oğlumda 6-7 gun sürmüştü ama çok az oluyordu bende şimdiki gebeliğimde ise adetimden sonra oldu bir iki gün ben hemen anladım gebelik olduğunu suan 7+6yım erken gbelik testi alin ve deneyin