Svdaa Doğumuma kısa süre kala saçımı boyatmak istiyorum nasipse sizce sakıncası varmı boyatıp sorun yaşayan varmı her kafadan ses çıkıyor etrafımda kimi zararlı kimi hiçbirşey olmuyor diyor kararsızım bu yüzden bende 🤗
Ebrudemircan Svdaa ben boyatamıyorum cesaret edip ama son kontrolümde halime acıyan doktorum kendi kendine saçınızı boyatabilirsiniz moral olur dedi 🙈😂
Hifa_ckn Bende ilk gebeliğim de boyattım hiç sıkıntı yaşamadım şuan 2. Gebeliğim ve 6 ayimdan sonra tekrar boyatacagim ☺️