Incerabia13 Ftma_izmr 10 gün diye biliyorum canım benim esimede 10 gün verdiler nasip olursa martta kullanicak😊
Ftma_izmr Okyanus54 bence de anlayın sizin eşiniz (özel sektör) de çalışıyormuş ama en azından yanınızda akşam sofrada. Biz eşimle 6 Aydır ayrıyız Suriye de kendisi tabi bundan haberiniz yok ama 10 güne laf ediyorsunuz.
Deletedmom127 Ftma_izmr benim eşim 1 yıl oldu Suriye'deydi kuzum..🙁 şimdi Libya'ya yolladılar sesini bile duyamiyorum.. Doğuma da gelemez demi? Nisanda doğumum var. 1 Günlüğüne de olsa görmek istiyorum bebeğimizi de görsün (en büyük hayali biz evlenmeden önce bile baba olmaktı)
Balimkiz Nf3346 benim eşim polis izni 10 gun canım yanlış biliyorsun tüm devlet memurları 657 tabi olanlar 10 gundur babalık izinleri
ruzgar_dunya Drryy Ahahshshshsga😂😂😂Bizimkiler yari babs olmus o yuzden🤣🤣🤣ayrimcilik hep belli olmali yanii😂😂😂
Betbetibet Deletedmom127 izinler kapalıysa çok zor ama şöyle söyliyim Allah korusun eğer sizde yada bebekte bir durum gelişir hastanede yatma süreci olursa eşleriniz refakatçi izni alabilir bilginiz olsun bunu mutlaka araştırın
Ftma_izmr Deletedmom127 seni çok iyi anlıyorum Allah kavuştursun, Libya'ya gittiyse zor gibi yurt dışı olduğu için belki 1 günlüğe izin verirler canım Libya konusunda izinler nasıl işliyor bilmiyorum Nisa'na daha var üzülme dua et bol bol inş gelir yetişir
Betbetibet Ftma_izmr babalık izni 10 gündür yıllık izin dışında yol izni verilmez eğer eşin suriye gibi savaş bölgesinde ise ya hiç yollamaz yada kanun gereği 5 gün yollarlar eğer komutanlar insaflıysa 10 gün git gel der☺️
Ftma_izmr Betbetibet Suriye sınırında canım doğumum da Martta ara izinde sıkıntı olmamıştı 15 gündü 10 gün vermişlerdi Doğum içinde verilir diye düşünüyorum
Deletedmom127 Ftma_izmr Libya işi yeni olduğu için (tezkere olayı fln hani) o yüzden biraz zor gelmesi. Neyse benim de nasibim böyleymiş canım