Gigy canim benim esimde asker 10 gun oluyor askeeiyede babalik izni ve dogum baslaar baslamaz kendi izninden alabilir yada dogum olur dogum raporunu gonderirain farkli bi yerdeysen cunki benim kizim da dogum izni icin o sekilde oldu memleketimdeydim dogum izni icin esime dogum raporunu gonderdik ve o sekilde izin alip geldi ozel yerlerde 5 gun olabilir ama askeriye gibi memur icin 10 gun dur