aysemre67 cnm Ben mayısta evlendim haziran da hamile kaldım. Temmuzda düşük yaptım. Her ay stres yapıyordum ağlıyordum. Geçen ay takmadım. Klomen ile iğneyi kullandım. Bide sürekli kurumuş incir yedim. Ve kendi kendime dedim bu ay da olmucak kendimi öyle hazırladım. yıl başı akşamı test yaptım pozitifti. Ben acisinida mutluluğunu da yaşadım. Rabbim herkese mutluluğunu göstersin