Merhaba arkadaşlar. Sanırım idrar yolu enfeksiyonum var ve yeni gebeyim. Normalde enfeksiyon olduğunda bir bardak suya bir yemek kaşığı elma sirkesi koyup içiyorum ve çok iyi geliyor. Ama şimdi hamile olduğum için içmeye çekiniyorum. Zararı olur mu acaba bilginiz var mı?