Sinemhira canım ben kızımda yapmıştım ve görüncemede yapmıştım gerçekten çok faydasını gördüm rabnimin izni ile. Ben sancım gelince biraz suya otu koydum ve dua ederek içtim. Sonrasında doktor suyumu patlatıp doğuma alacağı zaman bi yakınıma vermiştim oda suya koyup bol bol kuran okudu ve doğum anında açılıyor ot. Görümcem gece doğuma gitti ben baya okudum birden ot açıldı yattım saat sonra enişte aradı doğum oldu otu çıkart diye bende saati sordum dakikası dakikasına aynıydı. Şimdi yine hamileyim hastane valizime suyu hazır edeceğim