Snurugur Kızlar ben ilk gittiğimde doktorum 4 cm lik su dolu kist var dedi bebek sağ tarafta kist sol taraftaydı. O zamanlar çok ağrısı yoktu ama şimdilerde bayağı arttı. Kist patlayacak ondan mı ağrı acaba yaşayan bilen var mı