Leyla508 busra2512 benim kanım 16.0 ama bende de çarpıntı var bence ondan değil günlük pekmeZ tüketirseniz kansızlık ortadan kalkar 😀
busra2512 Leyla508 pekmezi de sade yiyemiyorum ben illa ki tahin le karıştırmam lazım öyle de faydası olur heralde 😀
dududerya busra2512 bende öyleyim canım sol tarafıma falan yatamıyorum daralıyorum çok zor nefes alıyorum hatta böyle uykumdan bile kalkıyorum bazen
busra2512 dududerya Allah şifa versin size de. Çok şükür benim öyle bir durumum yok akşamları otururken oluyor belli bir süre sonra geçiyor hemen