Arkadaşlar merhaba🤗ben özel hastaneye gidiyorum 14+2 olduk, doktorumun verdiği bütün ilaçları ücretle alıyorum ve çok ilaç olduğu için parasal olarak ağır gelmeye başladı. D vitamini , balık hapı ve demir ilacını hamilelikte devlet ücretsiz karşılıyor mu ? Kullananlar varsa bu özel aldıklarımızla arasında fark var mı ?