Herkese merhaba Allah’ın izniyle Cumartesi günü sezaryan olacağım ama sizlere danışmak istiyorum şuan kilosu 3.100 gr ama gelişim geriliği var 10 gün kadar ve bu beni korkutuyor doğduğunda sıkıntı olur mu Yani doğduğunda solunum küvez gibi durumlar çünkü ben 38+4 ama karın çevresi 36 yada 37 bu durumda bebek doğduğunda 36 haftalık mi doğuyor