Selinnnce Kizlar degisik bi koku oluyor. Bazen sogan gibi bazen daha farkli. Nedeni nedir. Temiz tutuyorum. Sureklide sebamed genital bolge yikama jeliyle yikiyorum. Koku sonra yine oluyor. Doktoruma utanip sormadim bunca zaman. Cozumu nedir?
Deletedmom138 Selinnnce idrar yolu enfeksiyonu yada mantar. yani idrarınızda mikrop olabilir normal. doktorunuz onaylarsa antibiyotik yazar
Gulbebek Selinnnce Hiçbir ürün kullanmayın o bölgeye doğallığını bozuyor. Akıntının rengi sarı kahve yeşilse ve buna koku ile kaşıntı da ekleniyorsa enfeksiyon kapmışsınız demektir, doktorunuza danışın hamile iseniz tedavi şart zararlı olabiliyor bebeğe
rabnaz6822 Selinnnce tahiretlenirken az sirke sür peçeteye sonra sil 😅bende işe yaradı 🤷♀️Doğal yöntem 🙆♀️
Selinnnce Deletedmom138 kendimi bildim bileli boyle ama idrar yolu enfksiyonu ya da mantar olsa bilirdim baaska belirtileride olurdu. Doktor muayene ettigindede soylerdi. ustune dogum bile yaptim. Yok gecmiyo
Deletedmom138 Selinnnce Benimde öyle 6-7 senedir hep aynıyım. Bazen duruyor bazen oluyor anlıyorum sizi benim tek çarem fitil kullanmak olmuştu
Selinnnce Gulbebek doktorum erkek bunu ona soyleyemem gibi. Evet dogumumu yaptirdi gördü gorcegini ama 😂 yinede koku apayri bisey utanirim
Haticeenur İdrar tahlili yaptırıjnenfeksiyon var ise çıkar zaten ona da şase içerseniz geçiyor. Mantar ise de çözümü nedir bilmiyorum doktorunuza danışın
Selinnnce Harvicell sadece suyla temiz olmuyor diye dusunuyorum. Hele o koku sadece suyla hayatta gitmiyor. Hamileyken doktoruma ne ile yikayayim dedigimde sebamed onermisti
Prensesinannesi_ Selinnnce ılık suyun içine sirke koyup oturma banyosu yapabilirsin gayet işe yarıyor
Ozgesn Selinnnce aynı durum bende de var . Doktor idrar tahlili yaptı enfeksiyon çıktı fitil verdi tek kullanımlık bide tek kullanımlık ilac verdi . Geçti sonra yine tekrarladı suan yok ama eminim bkac gün sonra yinelicek geçmiyor 🤦♀️
busraunlu Selinnnce aynı sorun Bnde de var canım . Doktorima sordum normal.dedi hamilelikte oluyo dedi beyazsa sıkıntı yok ama.koyuysa sıkıntı dedi
Fatmanur_yakup17 Selinnnce canım genital bölgeye bi ürün kullanılması zararlı oranın kendine özgü bi sıvısı var ve orayı yenilemesi gerekir ve dediklerine göre Mantar ve enfeksiyon gibi
Aise_35 Geçen yıl bende enfeksiyon olmustu bana da doktor ılık suya sirke yap tuvalete gittiğinde bununla yıka demişti ama her seferinde taze yapmalısın .