Merhaba bugünn bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye gittik 17+4 fakat bugün ultrasonda 16+6 çıktı bebeğim bu ne demek o an heyecandan olsa gerek anlayamadım sonradan algılayabildim gelişimi geri yani bu büyük bir fark mı siz tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🙏