SeydaaYlmz Ftmrmzn ıhlamur ic canım bogazin için benim iki gündür ağrıyodu boğazım ıhlamur içiyorum şimdi rahatladım biraz
Masalmisali Ftmrmzn vicks ben kullandım burun tıkanıklığını gidermek icin burnumun kenarlarına sürüyordum birşey olmadi. Ama ıhlamur günde sadece 1 bardak içebilirsin canim. Ben hastayken doktorum oyle söylemişti. Bitki caylarinin yan etkileri olabiliyor. Gebelikte dikkat edilmesi gerekiyor
Busimss Ftmrmzn ben burnumun kenarlarına sürmüştüm grip olduğumda zararını görmedim ama çok fazla tavsiye edilmiyor sanırım.
ays_ays Ftmrmzn bende grip olmuştum dayım eczacı sırtına sürme sıcak suyla vikis buğusu yap demişti boğazı bilmiyorum belki nefesinizi açar sizinde buğu
SeydaaYlmz Aynı şey bende de var boğaz için değil burun tıkanıklığı için acaba burnuma azcık sürsem zararı olur mu ki 32 haftalık hamileyim bende
sevgiarslann54 SeydaaYlmz hamilelikte kafamıza göre içemiyoruz canım bitki çaylarını mutlaka doktora danışılıp içilmeli ıhlamur kanı sulandırıyor diye tehlikeli
SeydaaYlmz sevgiarslann54 Ben geçen ay da böyle olmustum canım doktor demişti ıhlamur içebilirsin diye o yüzden dedim
Ftmrmzn sevgiarslann54 aynen ıhlamurda icemiyorum korktum icemedim çok salgın var ya cigerlerim doldu sanki
sevgiarslann54 SeydaaYlmz işte senin bünyen için sıkıntı yoktur ama başkasına sıkıntı olabilir belki o yüzden dedim canım herkese önermeyelim 🥰
Ftmrmzn Masalmisali burnum tıkalı degilde gögsüme sürsem diyorum internette araştırdım hic bisey yazmiyor
Masalmisali Ftmrmzn ben kullandım bir sıkıntı olmadi cok şükür. Sonuçta zararlı birşey değil. Doğal yöntemlerden biri. Aile hekimine gidebilirsin gebelikte kullanabileceğiniz antibiyotik ilaçlar var. Doktorlar yaziyor ztn Çok ağır geçiriyorsan eger kullanırsın.
iceprincess25 Bn kokulardan midem bulanıo diye hergün sürüyordum burun deliklerinin ucuna doktor a hiç sormadım ama kötü bulantılar ve kokular aldığım dönemde bana iyi gelmişti bnde sürekli uyguladım doktora sormadan bi zararı olmadı şimdiye
Annesed Ftmrmzn oğluma hamileligimde burnum tıkalı nefes alamıyorum diye almıştık acil doktoru kullanabilirsiniz sorun olmaz demisti kendi doktorum oyle şeyler kullanmıyoruz onermiyoruz uçucu madde sonuçta dedi