Gzmbzks iyi bir hastane ve doktor bulursanız sorun olacağını sanmam. Ablam 5.5 aylık hamileyken ağrılarla hastane hastane gezdi apandist dediler ama ameliyata almadılar en son bir doktor hallederiz allahın izniyle dedi ama ameliyata girene kadar apandist patladı 😕 çok zor bir ameliyattı ama temizlediler bebeğe zarar vermeden. Sizin ameliyatınızın daha normal olacağını düşünüyorum açıkçası farklı doktorlara görünmelisiniz