Elif388 Doktorum suyumun fazla oldugu icin erken gelebilir bebek dedi 34+2 suan korkuyorum akciger gelistirici igne dusunuyorum ama doktorum erken olabilir dedigi halde akciger gelistirici vuralim demedi ben desem vurunsam bi zarari varmi
Semaaonursnmz Elif388 hayır yok ciğeri gelişir kuzum bende 34+3 de doğum yaptım iyiki yapmışım o iğnelerden 4 tane vurundum oğlum 6 gün kaldı küvezde