Uzulme cnaım kımısı 5 kimisi 15 alır umurunda olmasın onemlı olan saglık ben de 22 deyim 7 kılo aldım valla takmıyorumm onemlı olan dogu dan sonra verebilmek.ve etrafımda bir kili bile yok kı az kılo alsın da bebeği iyi kıloda dogsun.arkadasım 10 kılo aldı bebegği 2.5 kılo bence bi biraz az da olsa etkılenıyor