deniznisa Kızlar 26 haftalık hamileyim 1 haftadır gaz sancısı çekiyorum üşütmüyorum yediklerime dikkat ediyorum hala gaz sorunum bitmedi var mı ben gibi olan bebeğe zararı olur mu? Doktora gitmem gerekiyo mu ?
Aysema deniznisa Beeeeen 👀 Hamilelikten öncede cok sık yasardim simdi hamileyim ayni. Ayaklarimi sicak tutup ilik dus aliyorum battaniyenin altinda uzaniyorum. Bi miktar geciyor. Baskada cozum yolu yok sanirim.
SnmTt deniznisa bebek bağırsakları sıkıştırdığı için oluyo. Bende de çok sık oluyo bazen belime vurup ağrı yapıyo😐 rezeneyle geçiriyorum biraz
deniznisa Aysema benimde hamilelikten önce çok sık oluyodu şimdidr öyle yapıyorum ama kasıklarım ağrıyo artık bebeğe zararı olur diye korkuyorum
Minikyavrum Gaz yapacak yiyecekler çok tüketmeyin ya da süt VS çok tüketiyorsanız laktoz alerjisi oluşmuş ve ondan kaynaklanıyor olabilir. Tabi bunlar varsayım 🙈 doktorunuza danışmanızda fayda var.
Minikyavrum deniznisa çok ayrıntılı bir bilgim yok ama süt içtikten sonra gaz karın ağrı ishal mideden gelen değişik sesler ya da benzeri şeyler oluyorsa laktoz alerjisinden kaynaklanabiliyor. Diyetistenim laktozsuz süt önermişti.
Aysema deniznisa Ben doktoruma sordugumda gaz siskinlik bunlarin hepsinin normal oldugunu soylemisti. Bagirsak hareketleri cok yavasladigi icin. Keskin cok siddetli gecmeyen bir agri kanama vs olmasi durumunda endiselen demisti. Sizde kendi dr nuzla bir gorusun isterseniz.