Ozlemmyldz ben sana bir şey söyleyeyim mi ? Bak ben 20 yaşındayım. Seni bilmiyorum ama. Evet bende çok takıyordum. Şuan 22 haftalığım. Göğüslerim çatlamaya başladı, kalçam da çıktı. 43 kilo ile hamile kaldım 49 kiloyum ve 22 haftalığım 6 kilo aldım. Ve asla unutma her hamile bir olmak zorunda değil ve annelik denilen şey çok başka. İstemediğim kadar kilom da olsa, göbeğim sarkıyor olsa da, göğüslerim çatlasa da ben bir anneyim. Mucizevi şekilde 9 ay da bir insan oluşuyor bedenimde ve bu güzel olayı yaşarken vucudum da olan her şeyi ayrı seviyorum bu değişim bana anneliğin, yaşamın değerini ayrı bir hissettiriyor. İyi ki diyorum karnımda bir bebeğim var sağlıklı doğsun da acılar da geçiyor kilolar da. Kimseyle kıyaslama senin bedenin, benim ya da diğer bir hamilenin bedeni çok önemli çok çok özel. Biz kusurlu sanıyoruz kendimizi kilolar, sivilceler ve çatlaklarımız la kusursuzuz çünkü bizler anneyiz 😊