Zuhraa canım herkesin dediğini dinlicek olursan yaşamaman lazım, saçma sapan şeyler normalde hasta olup oksurmuyormuydun yada kabız olmuyormuydun hamılelıktede bunların hıcbır zararı yok dr. Kağan kocatepe var bak onun acıklamaları cok ıyı youtube dan bakabılırsın. Rafa uzanmak vs hıcbır zararı yok dıyor adam bız oksurmekten bahsedıyoruz dogal olan bırsey yanı korkma hıc ben daha 6 haftalıkken grıptım oksurukten cıgerım cıktı nerdeyse cok sukur bır sıkıntı yasamadım