Olcygmse Canlar 4 gün gecikmeyle beta 1313.81 çıktı şuan 10.000 'deyim. Neden bukadar yüksek çıkmış olablr beta? Var mı bu şekilde olan acaba ? Son adet tarihim 8 Şubat . 5+6 Günlüğüm
Kekmez Olcygmse canım benimki adetime 3 gün vardı daha 1300 lerde çıkmıştı hiç sıkma canını doktora git şimdi keseyi görürsün sağlıklı gebelikler 😌
Pcoslubiranne Bence normal ben de 5+3 de keseyi gördüm keseyi görmeden kan vermiştim 15.000 üzerindeydi.Daha betayla uğraşmana gerek yok git keseni gör.
Dilaam Pcoslubiranne merhaba yazınız eski ama benim durumum yeni sormak istediğim siz daha keseyi görmeden değer 15 binin üstünde cıkmıs doktorunuz fazla demedi mi cünkü bende keseyide bebeğide gördü değerim 22 bin cıktı değere fazla dedi bizi korkuttu
Pcoslubiranne Dilaam ben doktora göstermedim ki haricinde yaptırdim acilde.481le gebeliğimi öğrendim 4+3 de haftaya gel keseyi gormemiz lazim dedi.Ben acaba yükselecek mi diye yaptırdım acil doktoru çok güzel ilerlemiş dedi. 5+3de gittim karından da keseyi gördüm.