Bende 7. Hafta gittiğimde seninki 9 hafta olmuş dedi doktor. Dedim nasil olur ilk 3 ay kayma olur dedi herhalde birazda gelişimde alakalı yanı Rahime düştüğü hafta vardır ama ultrasonda çıktığı hafta vardır. Doktorlarda ultrasona bakıyorlar. Suan kaç haftalık olduğumu bende bilmiyorum. Herhalde 13 haftadayım. Haftaya Dr gittiğimde kesin olur. Yavrum sağlıklı olsunda çokta önemli değil ☺️