Merhaba anneler araniza az once katildim size bir sorun olacakti ben 16 haftalik hamileyim. Az once kontrolden geldim ve cok uzuntuluyum. Bebegimin omuriligi ve beyni gelismiyormus devlet hastahanesi boyle. Soyledi Yarinda farkli hastaneye git bakalim aynisi soyleneckmi eger aynisini soylerse bebegini aldir cunku kendi hayatin soz konusu tehlikeli olablir Bende aldirmak istemiyorum boyle bir sorun yasayip dogum yapan varmi ?