8 hafta 5 günlüğüm bende ilk günden beri karnım kasıklarım full ağrıyor akşama kadar uzanıp yatıyorum doktora sordum normal dedi rahim genişliyor bebek yerine yerleşiyor dedi korkulacak birşey yok şükür inşallah son bulur devamlı kıvrandırıyor çünkü benide