Sumyydmr97 Selam arkadaşlar 32+4 günlük hamileyim normalde doğumum 8 Mart ama doktor Şubat sonu Mart başı alırım dedi sizler de durum nasıl erken mi yapacaksınız gününüzü mü dolduracaksınız bi sıkıntı olmadığı müddetçe tabi ☺️
2kezanne Sumyydmr97 ben o kadar beklemek istemiyorum 38 alsın 16 şubat yaziyor ama ilk hafta olur diye düşünüyorum zaten gelişimi o zamana kadar tamamlamis oluyor günler azaldikca zor geliyor artık gebelik 😢
SuleDoruk Sumyydmr97 bende 32+4'üm. 10 mart dedi benim doktorum fakat ben ssvd deneyeceğim inşallah. Çatı muayenesin de bunun mümkün olmadığını söylese bile ben bekleyebileceğim en son güne kadar beklemek istiyorum 😍 ay sonu kontrolüm var. Belki doğum şekli belli olur (34 haftalık olucam)
Anne3434 Sumyydmr97 bende 35+2yim 39un içinde alsın istiyorum 14subat olabilir çok erken olmasın sağlıkla gelsin de 🥰
123- Bende 35+2 ym şubatın 10 14 gibi alicaklar tam 39 da alıyorlar sezeryanda normal zamanlama dedi Dr
Tugbaklc 123- sizinle aynınız bizde 13 şubat belirledik erken diyor herkes ama 39 oluyorum 2. Gebeliğim
Sumyydmr97 Dryeknc aa aynıymışız benim ilk oğlum 1 nisan doğumlu ikinci oğlum da 1 Mart olsun istiyorum ama 1 Mart pazara denk geliyor doktor yok 😅😅😅
Sumyydmr97 2kezanne evet canım zor tabi bende gelişimine göre bakacağım inşallah hayırlısı olsun hakkımızda ☺️
Sevgi_yle Ben şuan 29+1 deyim.mart sonu son verilen tarih ama,her hangi bir sorun olmadığı sürece zamanını doldurmasını beklemek istiyorum.
Sumyydmr97 Sevgi_yle ay aynen ya bende öyle istiyorum ama doktorlar buna ne diyor bilmiyorum 2 hafta sonra randevum var soracam bakalım inşallah 😪
Sumyydmr97 SuleDoruk ay inşallah olur canım gönlüne göre olsun ben biraz korkuyorum açıkçası ssvd dan daha sormadım da doktora onun için mümkün mü diye ☹️
Sumyydmr97 Anne3434 aynen günlerini doldururlar bi sıkıntı olmadan inşallah benim karnım çok kasılıyor sertleşiyor Buda erken almalarına sebepmiş ama bilmiyorum inşallah günümü doldururum
Semak Sumyydmr97 bende 32+2 yim banada 39 haftama gun verdii 4 marta ben 3 gun erken olsa olurmu diye sordugumda ben tavsiye etmiyorum acil durum olmadıgı sürece dedi doktorum oyuzden vazgectim☺️
Haticeenur Bende 37+3 hünlük gebeyim bu ayın sonuna sezeryan olacagım yarın doktoruma gidecegim tam gününü verecek oda 2 çocukla nasıl olacak hayat merak içindeyim 😊🤗🤲🏻
Sumyydmr97 Haticeenur ay bende merak ediyorum valla biraz koşturmacalı olur ama tatlı zamanlar olacağına eminim inşallah 😍
Nurr Bizde 29+2deyiz 39.haftanın içinde almasını istiyorum doktorumla konusmadık gerçi oda birsey demedi bende erken daha diye sanırsam 😊
bskfrd Sumyydmr97 bende 33+2 haftalığımm.Doktorum şubat sonu dedi canım ama herşey yolunda giderse martın ilk haftasıda olabilir dedi
Sumyydmr97 bskfrd evet benden bir hafta arkasın bana direk Şubat sonu dedi hepimizin doktorları aynı haftaları söylemiş 39 da yani hayırlısı ile inşallah ☺️
SuleDoruk Sumyydmr97 ben ssvd yaptıran doktor takibindeyim. Bakalım hayırlısıysa nasip olur inşallah.
Anne3434 Sumyydmr97 benmde bugün karnım çok sert ya çok kasılıyorum doğum çantanızı hazırladınız mi ben henüz hazırlamadim 🤷🏼♀️
[silindi] Sumyydmr97 ilk oğlum 3 Şubat doğumlu, kızımı da 39+1'de yani 3Şubatta sezeryan istiyorum da bakalım daha kesin değil, küçük ihtimal ssvd ihtimalim var inşallah ama kızım dönerse tabi, şu an makat
Sumyydmr97 [silindi] ay o tarih ayarlamasını bende çok yapmak istiyorum ilk oğlum 1 nisan bu oğlumu da 1 Mart istiyorum ama pazar gününe denk geliyor tatil malesef bakalım kısmet ☺️
Sumyydmr97 Anne3434 hayır bende hazırlamadım daha erken diye ama kasılmalar korkutuyor beni ya bende bugün çok sık yaşadım niye bilmiyorum 😞