Uzun_54 bende tam olarak burda bekleyeyim. 23+1 benimde suyun fazla gebelik şekerinden olabilir mutlaka şeker yüklemesi yapmamız gerek dedi doktorum. Çok fazla yemek yeme, abur cubur paketli gıdalar kesinlikle yasak, günde 1 meyve hakkın var, pilav makarna ekmek uzak dur dedi. Su fazlalığı erken doğuma, bebeğin iri olup organların gelişmemesine kadar yol açıyormuş 😒