DiplomaliEvHanimi Kizlar bugun kan < 1.20 cikti gecikmemin 11gunu. Doktr femera verilecek yazmis. Yarin doktora gidecem. İlac hakkinda bilgisi olan olumlu sonuc alan veya detaylari hakkinda bana bilgi verebilirmi
Tubina DiplomaliEvHanimi ilaç hakkında bilgim yok ama beta hcg 4 ten küçükse gebelik yok diye biliyorum, hakkınızda hayırlısı olsun
Hellotutu DiplomaliEvHanimi merhaba bende pko var doktorum femara vermişti. Önerdiği şekilde ve düzenli kullandım. Suan hamileyim. Bu ilac adet döngüsünün olması gerektiği gibi ilerlemesini ve hormonların düzgün salgılanmasını sağlıyor diye biliyorum.
Gzrilknur DiplomaliEvHanimi femera nasıl bi ilaç. Klomen gibi mi. Çünkü ben klomenle gebe kaldım. O şekilde yardımcı olabilirim
Ezgi1990 DiplomaliEvHanimi Canım konu başlığını gebelik olarak da seçersen hamile kalan arkadaşlar belki bilgilendirir
DiplomaliEvHanimi Nnurmehmet yarin sokturucu vercek ve adet oldukdan bi sure sonra baslicakmisim bu kadar biliyom peki sen nasil bi surec izledin? neler yedin ictin? takviye olarak
Nnurmehmet DiplomaliEvHanimi Canım Ben adetimin 5.gününden itibaren 5 gün boyunca günde 2 tane femara içtim ve adetimin 10.günü yumurta kontrolü için doktora gittim sadece 1 tane yumurtam olmuştu ama kaliteli dedi doktor 22 mm filan demişti sanırım ama emin degilim 😊 Adetimin 2.günü hamile olduğumu öğrendim ve femara dışında hiçbirşey kullanmadım
DiplomaliEvHanimi Gzrilknur evet oyleymis canim adetin 5.gunu baslayip doktor kontrolunde oluyomussun pek bilgm yok yarn sabh gidecem
Gzrilknur DiplomaliEvHanimi o zman aynıymış canım. Ben klomen kullandım. Sabah akşam. 10 gün sonra yumurtalıkları kontrol ettirdim. İstenilen boyuta gelince çatlatma iğnesi oldum. Çok şükür 14. Gün gebe olduğumu öğrendim. Rabbim sana da nasip etsin 🙏
Tugce1803 DiplomaliEvHanimi ben kullandım tek yumurta oldu sağda adetin 11.günü 20 mm oldu ve çatlatma iğnesi kullandım sonuç negatif
Ladygirl Tugce1803 canım ben doktora gitcem demiştim ya gittim rahim ağzında yara var dedi fitil verdi onu kullancam o sırada cinsel ilişki olmıcak sanırım doktor yasak falan demedi ama ben girmem heralde birde 9.günü 14mm sağda yumurtam vardı nasıl?
Tugce1803 DiplomaliEvHanimi evet var daha fazla yumurta olursa doktor iğne vermiyor kendiliğinden çatlamasını bekliyor. Femara adetin 3.günü kullanılmaya başlanır günde 1 kez toplam 5 gün onu da söylemiş olayım
DiplomaliEvHanimi Tugce1803 aynen doktor yarin anlatacak bakalim subat basina en gec baslamis olurum sokturucu 6gun 7,8gunede sokuyo cnlu
Tugce1803 Ladygirl evet iyileşmeden girmeyin canım daha çabuk toparlarsın. Gayet güzel canım yumurtan😍
DiplomaliEvHanimi Gzrilknur amiiin darisi bana ins. Gecen senede 7subatta adet oldum ve 11martta ogrenmistim gebeligi. Bu senede subatin 1.2si gibi olurum sokrurucuyle. Martin ayni o tarihleri arasinda hayirlisiyla ogrenirim ins 🙄🙄❤️❤️❤️❤️