Haticee46 bence karıstırma kimi herkes yok yaptırmam gerek yok sıkıntı cıksada benim diyor evet cıksada o cocukdan kimse vazgecmez ama yapıtır derim ben yaptırmycakdım ama yakın arkdasım ense kalgında bebeginin enSe kalınlıgıının norml olmadgını gördü bir sürü care aradı ama kısmeti deglmiş işte yaptır için rahatlasın en azından yaptırsaydım demesin rabbim sag salim kucagına almayı nasip etsin