Kürtajdan sonra ilk ay böyle düzensiz kanamalar olabiliyor hemen kesildiyse hiç canını sıkma İnşallah bir an önce sağlıkla hamile kalır bebeğini kucağına alırsın canım. Ben 3 ay sonra hamile kaldım çok şükür dualarım seninle ve tüm anne adaylarımızla 🙏