OmerAzizeSrc doktor doğuma kadar boyatma dedi bende saç boyayan biriyim. zaten saçı boyatınca bebeğe olan olumsuz etkisi hemen görülmez, biz anlayamayız ki.. bebek doğunca veya ilerleyen yıllarda görülür. Allah korusun, mümkün olduğunca zararlı olan yiyecek ve maddelerden korumaya çalışmalıyız bebeklerimizi ..