Sltn94 Kızlar çatı muayenesine gitmiştim ne su ne nişan ne sancı birşey yoktu doktor 4cm açılman var gece olmazsa da sabaha yatışını yapalım dedi şimdi kahverengi leke geldi sancı falan bekleyeyim mi ne yapmalıyım nasıl ilerler süreç??
Busratm Sltn94 O leke muayeneye bağlı gelir normal. Bebeğin hareketleri normalse sancılarının başlamasını ve sıklaşmasını bekle derim.
Sureyya123 Sltn94 benim dr 2 cm acilmam var muayenden sonra kanaman olur dedi ama gelmedi bugun nişan geldi bende leke sandim ama baya sumuksu akinti ve hala geliyo belim de ve karnimda agri basladi bence sancini bekle
Busratm Sltn94 Gününüzde daha varmış. Bebek ve sizde her hangi bir sorun yoksa bence kendi sancınızı beklemeniz daha mantıklı.
Ozgesn Sltn94 4 cm açılma hastaneye gitmek için gayet yeterli . 40 hafta dolacak diye birsey de yok doğum icin . Bence gidin zaman kaybetmeyin
Oznrrr İlk defa dün gece bende Çatı muayenesi oldum kanlı pembemsi avuç ayası kadar çatıya baktığı için mi geldi acaba sizde de oldu mu? Çok ağrım oldu sonra
Sltn94 Oznrrr ağrı biraz oldu kahverengi leke geldi şimdi artık kanlı iltihap geldi bu artık nişan sanırım😬