Kurdelalı, taşlı, isimli hastane çıkışlarını sevmiyorum ya. Sanırım bende sevimli olanlardan yanayım, hastane çıkışı almadım daha ama birçok şeyi aldım onu da Bu hafta alırız. Favorim ayıcık, tavşancık falan 🤭 bebek arabam var oğlumdan kalan. Puset ve beşiği de önümüzdeki ay alırız heralde . Bu gun yıkama, ütüleme, etiket kesme işine el attım yavaş yavaş halletmeyi düşünüyorum 🥰