shsn Nevinnn ben kullandım birkaç kez normalde şurubnu içiyordm ama tablette kullandm bebeğmde çok şkür doğdu bir skıntı olmadı
ebruebruu Bana bir doktor renni tablet mide de gaz yapar ayrıca mide kapakçigini da kapatmaz yanar tekrar demişti. Renni şurup için onun dakikada faydası oluyor
Nevinnn ebruebruu şuanda yok evde rennie tablet vardı ondan soriyim demiştim kendi 3vimde değilim sodada yok kaynanamdayim acaba içen oldumu zararı olurmu ki
Bus_ak18 Kızlar afedersiniz canınız çekmesin ama ayva varsa ayva ye canım. Annem midesinden çok rahatsız ekşime yanma ağrıma hepsi var. Ayvada buldu şifayı
Nevinnn TwinsmomDA Tugbaztrk shsn Sagolun kızlar öğlen lazımdı ya duramıyordum yanmasına kaynanamda o vardı soda yoktu güvenip içemedim eve gelince sodayla hallettim 😊
shsn Nevinnn sevindim canım. Maalesef bu skıntı olacak hazırlklı ol sen olrmu inşallah olmwz ama maalesef oluyor
Nevinnn shsn mide yanması hep oluyo bende ya 30 haftam bitmek üzere çok hamilelikle alaları değil baharat falan yiyince de oluyodu sade soda sağolsun işimi görüyor 🙆♀️🙆♀️