Melikebudak Çok geçmiş olsun canımbende 38+3 günlük hamıleyım daha demin doktor kontrolünden geldım Benimde tansıyonım yüksek çıktı ıkınci defa ölçtüler yıne yüksek çıktı doktor idrar ve kan tahlılı istedi geçen hafta tahlıllerım iy çıkmıştı ama bugn nasıl çıkacak bılmıyorm öğleden sonra sonuçları almaya gidicem tekrar tansıyonu ölçeceklermiş yıne sonuç kötü çıkarsa Doğuma alabılırz dedı 😳😔