Gulsumaydgn Goncaemrah Karnım kasılıyordu ama normalde de oluyordu kasılma da bir belirtiymis nişanım gelmiş ama ben anlamadım 🙈
Gulsumaydgn Aslan233667 Amin teşekkürler normal doğumda almıyor doğumda zaten doğumdan sonra da almıyor
Gulsumaydgn benimkuzum Evet alttan bakıyorlar ama olması gereken birşey doğum var ben bakmadıklarında kızıyordum meraktan açılma varmı yokmu diye
Gulsumaydgn Cansu_bbk1 Nasıl kalmam onun öncesinde yerdeydim o olmasaydı doguramazdim bayılır giderdim heralde 😃
07antdefne Gulsumaydgn sağol cnm ben ağrıdan değil de kesik atarken korkuyorum işin açığı ben kötü bisey ettim canlı doğum videosu izledim daha çok korktum ondan sordum hakkını helal et sorduğum için
Nf3346 Srn18 benim hastanede haftasonu ve öğleden sonrası yokmuş. Ve özel hastane. Sadece anestezi uzmanı sabah oluyormus çok sacma değil mi. Kader kısmet yani.