Merhaba hanımlar öncelikle Rabbim herkesi sağlıkla hayırlısıyla bir avazda kurtarsın inşallah Rabbim isteyen herkese de nasip etsin 🤲❤️🧿 12.01.2020 öğlen 11 gibi keskin bir sancıyla uyandım ilk yarım saatte bir geliyordu öyle bir sancı ki doğum sancısı olduğu anlaşılıyor anlaşılmaması mümkün değil 😭🙈 5 e kadar evde çekmeye çalıştım sancimi artık 3 dk da bir geliyordu devlet hastanesine gidiyorum hastaneye vardığımda 2 cm açıklık vardı ve bana yürüyüş yapmamı söyledi dışarı çıktım yürüyorum ama sancidan çok zorlandım eşim yanımdaydı dışarı çıktık 7 gibi tekrar içeri girdim çünkü basım dönmeye başladı tansiyonum yükselmiş meğer ve açıklık 4 cm olmuştu daha fazla dayanamadım nasıl ağlıyorum yerlerdeyim beni sezeryana alın bayıltın beni 😂 Tansiyonum yükseldiği için daha ağır geliyordu tabi sancı uzman doktor geldi muane etti sezeryanlık bir durum yok dedi epidural istiyorum dedim Allah razı olsun onayladı anestezi geldi bende bir rahatlama saat 8 🥳 Sancı gitti tabi açılma olması için sancı lazımdı ama bu yeni yıldırmadı etksii 10 bucuga kadar sürdü o süre zarfı içinde deli gibi squat yürüyüş merdiven elimden ne gelirse yapıyorum bu arada su yemek yok susuzlukta vardı ama hanımlar azmin sonunda bir tuvalet isteği geldi o arada devamlı alttan muane ediyorlar açılmam varmış bana demiyorlar ki yaptığım hareketleri bırakmamam için doktora söyledim tuvalete gitmek istiyorum dedim dur bı muane edeyim dedi sesi kulağımda çabuk bebeğin başı göründü 10 cm açıklık ne doğuruyormuym oldum 😂 Kolumdan suni sancıyı verdiler tabi o arada kendi sancım da geliyor çatala aldılar ve 23.10 da minik oğlum 2890 la dünyaya geldi inanın o çektiğim acılar azdı herşeyi unutuyorsunuz büyük mucize Allah'ım herkese nasip etsin herkese sağlıkla kucaklarınıza alın stres yapmayın odaklanın herşey biz annelerin elinde hırs azimle sezeryan ya da normal doğum hiç farketmezsizin ikisi de zor ama unutuluyor gözünüz hiç korkmasın sancıyı çekmek bile güzel geliyor sonradan öpüyorum sizleri bizden buraya kadar Allah'a emanet olun 🤲😍❤️ Sorularınız varsa memnuniyetle cevaplarım 😇