Zehra321 Devlette yaptırdım şeker yüklemesini. Yine doktor azizliğine uğradım. Hiç Bilgi vermedi. Bir sıkıntı yok dimi ? https://resimag.com/p1/948cc9ccda9.jpeg
Hapyannecik Ooo cok guzel çıkmış aclik ilki ikinci tokluk bi saat sonra sınır 140 zaten hic bi sıkıntı yok gecmis olsun 😂😊