Bugleminannesi fsyhslg benim hamile değilken de gastirit ve Reflum vardi. 21+4 um şuan . Benimde midem çok yanıyor ağrıyor bı de doktor pulcet diye mide koruyucu yazdı bı de rennie Duo yazdı iyi geldi ikisi bana
Elisaalya fsyhslg o donem benimde cok fazla olmustu o yanma cok kotu bi durum anliyorum seni. Dr um gaviscon yazdi cok iyi geldi bi danış istersen. Geçmiş olsun
Bugleminannesi fsyhslg aynen canım dontorlar günde 4 ölçeğe kadar izin veriyor . İnşallah sanada fayda eder 🥰🥰