Anneyimbenanne Merhaba gebe arkadaşlarım kız im olucak ama isminde karar veremiyoruz önerilerinizi alabilrmiyim?? Hem naif hem bi karizması ışığı olsun istiyorum 🌸🤗
Okyanusta_bi_anne Anneyimbenanne benim de kızım olacak 😍 Umay deniz koyacağıZ bizde 🥰 Umay’ın birden çok anlamı var eski Türk ismi tanrıça da deniliyor canım😍
Didi6 Nur_iayn34 Kur'anda geçmesi şart değil, güzel anlamlı olması şart. Ve Eliz güzel anlamlı değil. http://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Haticekaya6666 Bizimde kızımız olacak allahin izniyle 🤲 30 haftaligiz simay koycaz. Sende zümra ,asel,duru, eslina, yüsra, filan koyabilirsin😊
Nur_iayn34 Mervemm ben hocaya danışmıştım çünkü ahirette biz sorumluyuz isimlerden olabilir dedi ama birinci olarak kur’an da geçmesi tabi ki
Guleren Anneyimbenanne miray ya da ecem ismi hoşuma gidiyor,kendi kızıma da esin umay ismini koydum 💓
Mervemm Nur_iayn34 göbek ismi ikinci bir isim mi. Öyle ise bende istediğim.isimler var ama kurand geçmiyor diye. Koymuyorum .
SuleDoruk Mervemm kulağına okursanız sıkıntı olmaz. Ben kimliğe istediğim ismi (kuranda geçmiyor) yazdıracağım ve herkes sadecee bu ismi bilecek. Birde kulağına kuran da geçen bir ismi okutacağım.
Papatyanna Biz Beren koyucaz. Mercan ve İnci ismi çok hoşuma gidiyor. İçine siner mı bilmiyorum ama Rahman suresinde ikisi de geçiyor sen de bir araştır istersen 🌼