my_babe Kızlar 22+3 haftalık gebeyim ve bebeğim baş aşağı dönmüş sizin ne zaman dönmüştü çok mu erken dönmüş acaba erken doğum riskini artırır mı
Canan06 my_babe benimki 29.haftada dönmüştü erken dönmesi erken doğuma neden değil bende tedirgin olmuştum kanala girmediği surece bisey olmazmış🙂
K1996 my_babe benim 34 de döndü 2 hafta sonra tekrar gittiğimde eski halini almıstı geri dönmüştü 36 da nida bakıldı ozman döndü
Esn85 Benim hep baş aşağıydı canim .sıkma canını. Doktorum yerini sevmiş bu iyi bir şey. Rahat Normal doğum olur demisti
iremss Haftadan beri baş aşağı benimde doktor bir sıkıntı görmedi. 33 haftayı bitiriyoruz bir sorun yaşamadık 🌸
Msnonstop Benimde 25. Haftada ayakkari asagidaydi surekli donup duruyor sabit kalmiyor. Umarim son haftalarda doner ve oyle kalir.
Mebos my_babe anladım canım doktoruna ilerlemen daha iyi olur endişelenme doktorun düzgün bir yol izler illaki canım