Merhabalar 2 senedir bizde bebek için çok uğraştık.. annem 5 yıl çocuğu olmayınca, eski bir kitapta böğürtlen kökünün kısır ilacı olduğuNu okuyor ve uyguluyor, abime hamile kalıyor..
bana çok söylemişti ve kulak asmadım..
bunu dışındaki herşeyi denedim,(tüp ve aşılama hariç)
neyse çok uzattım..komşumuzun bahçesindeki
böğürtlen kökünü kazma yardımıyla çıkardım iyice yıkayıp kaynattım ve sabah akşam aç karnına 15 gün içtim.. 1 çay kaşığı hayıt tohumunu bir su bardağına demleyip günde 2 defa ( öğle ve akşam üzeri) da bunu içtim..aynı zamanda ovulasyon testi kullandım..
yumurtlamadan 10 gün sonra test yaptım ve hamileyim..Rabbime şükürler olsun, bugün keseyi gördük..
herşey bir vesiledir arkadaşlar.. internetten araştırıp deneyebilirsiniz..
Fikir olsun istedim, ilaçlardan daha iyidir en azından bitkisel...denemekte fayda var..
Rabbim isteyen herkese nasip etsin..