baharcpt ben bugum doktora gittim hepsi normal beklenen seyler sabretcez dedi,hepsi geçicek dedi..yemiyorum diye kendini zorlama,yeme yiyemiyosan kendini zorlayip daha kotu yapma bublar geçicek yemeye baslicaksin zaten dedi..prilam dr diye bi ilac verdi hicbi sagliksiz tarafi yok en guvenilir ilac bulantida dedi onu kullanicam..sabretcez yani gecene kadar,saglikli olsunlarda dayancaz artik🙏