Gizemmmm Kizlar yoyko luxury bebek arabasini alan var mi memnun munuz? Tentesi yagmur geciriyor mu cok agir bi araba mi ??
Kaderrr Gizemmmm ben yeni aldım sürüşü gayet rahat görüntüsü muhteşem ama kullanmak nasip olmadı daha 😊
Gizemmmm Kaderrr güzel gunlerde kullanin bebeginizle insallah ❤😊😊 üstünün kumaşi nasil peki yagmur gecirir mi
Durukayra Kaderrr merhbalar nereden ve ne kadara aldınız ögrenebilir miyim? Bende almayı düşünüyorum da
Ardasinem Gkcesu Gkcesu ya merhaba bende inavation yada hotmom dusunuyorum ama bagaja sıgıyormu acaba baya büyük gözukuyor da
Kaderrr Cenkerim bişey değiştirmiyor bence çünkü inse bile bebek hafif olduğu için taşır sorun olmaz ve bisiklet pompasıyla şişiyormuş 😊
MerveAkbs Bizde aldık bence gayet konforlu duruyor ama tel sıkıntı evet büyük olması ve tekerlerin şişme olması korkuttu beni
Cenkerim MerveAkbs korktum acikcasi ama nette nasil teker olmasi yazilinca buyuk ve sisme olmasi sarsintiyi aza indiryo demisler.ama emin degilim emin olsam hemen siparis vericem
Kaderrr MerveAkbs kendinize ait arabanız varsa bence bi sıkıntı olmaz komple kapanıyo küçük bi arabanın bagajına rahatça sığıyo
Melisct94 Bende istiyorum ondan kullananlar hep memnun saglam diyorlar indirime girmiş bu arada netde. ☺