Mrv1234 Kizlar dun gece oksuruk gibi bisey basladi bogazim filan yaniyodu sabah kalktim bel agrisi var hemde felaket sekilde kasiklarimda agriyo hala gecmedi oksurdukce daha cok agri biniyo neden olabilir kanamam filan yok ama belim cok kotu ayakta bile duramiyorum resmen 15 haftalik hamileyim bu arada
Nuriiiiii Mrv1234 canım konuyu acil olarak acıyosun, buradaki herkesin yorumu farklı olacaktır, herkesin bünyesi farklı burada zaman kaybetmek yerine hastaneye gitmen daha mantıklı, yanlış anlama kasılman vs olabilir bunu en iyi doktor bilir
Mrv1234 Nuriiiiii arayip sordum canim progestan al ayaga kalkma dedi evdede kucuk kizim var nasil kalkmayim ayaga aksam acile gidicem ultrason icin insallah bisi yoktur
Nuriiiiii Mrv1234 canım ayağının altına yastık koy yat, progestanı fitil olarak al fazla kendini yorma
Mrv1234 Nuriiiiii doktorda yorma bol bol dinlen dedi ama bakalim endise ediyorum bebekdemi bi sikinti var diye esim calisiyo 6 gibi gelicek isden biraz zor izin aliyo insallah bisi yoktur resmen belimi kesip atmak istiyorum
Bahar61 İdrar yolların iltihap etmiş olabilir bende geçen hafta aynı öyle acillik olmuştum bel ve karın kasık ağrısı ..
Mrv1234 Bahar61 valla resmen belimi kesip atmak istiyorum o durumdayim dpktorumda progestan 200 al ic dedi ayaga kalkma bol bol dinlen dedi ama duracak gibi değilim esim gelsin sanirim acile gidicem boyle olmuycak cunki bide 21 aylik kizim var ayriyetten zor oluyor dinlenme imkanim bile yok korkuyorum dusuk gibi bisimi olcak diye allah korusun