35+3de kasılma ve kanama sonrası oğluşum erkenden geldi. Ama hala isim bulamadık. Şu isimlerden hangisi kulaga daha hoş geliyor? Fikir verir misiniz?
Oglumun adı Berk. Kısa ama değişik bir isim olsun istedik. 2.ogluma
Erce, Batu veya Barın olabilir diye düşündük. Sizce hangisi hoş?