Merhaba güzel anneler dün kontrolüm vardı hastaneye gittim nst ye bağladılar bebeğin kalp atışı ritmik bi şekilde çıkmadı doktor yatış verdi serum, ve ciğer geliştirici iğne vuruldum serum sonrası nst gayet iyi çıktı çok şükür ama iğneyi erken Doğum riski varmı diye vurdular acaba o an sormayı unuttum kendiside çok açıklamadı bu arada 32+2 haftalığım